Naravni kalcij, magnezij +D


  • Proizvajalec:NeoLife
  • Šifra: 724
  • Razpoložljivost: Na zalogi

  • 18.17€




Naravni kalcij, magnezij +D

Naravni kalcij, magnezij KAL-MAG plus D

  Nič sintetičnega! Ne vsebuje GSO - gensko spremenjenih organizmov.
  Ni dodanih sintetičnih arom, barvil, sladil ali konzervansov.

Vsebina: 180 tablet
Uporaba: 1 - 3 tableti dnevno

Naravni kalcij, magnezij KAL-MAG plus D

- Je mešanica farmacevtsko čistega organskega kalcija iz različnih naravnih virov (jajčne lupine, lupine školjk), ki se hitro topijo in absorbirajo.
- Podvaja prednosti kalcija in magnezija ter zagotavlja veliko večje prednosti.
- V optimalnem razmerju dveh rudninskih snovi:
    2 dela kalcijem in 1 del magnezija za najboljše dopolnjevanje potreb našega telesa.
- Štiri tablete CAL-MAG-a vsebujejo 600 mg kalcija in 300 mg magnezija, kar zagotavlja optimalen vnos.
- Ponuja vitamin D3 v visoko biorazpoložljivi obliki za lažjo absorpcijo.
- Ne vsebuje sladkorja.
- Ni pridobljen iz dolomita (kamnine) ali kostne moke.
- Ne vsebuje GSO - gensko spremenjenih organizmov.

Kalcij je tisti hranljivi element, ki ga najpogosteje primanjkuje v naši vsakdanji prehrani.

Razlika med ORGANSKIM in ANORGANSKIM kalcijem:

ORGANSKI kalcij:
 - se absorbira v telo in kosti, ker je že enkrat predelan ( jajčne lupine in lupine školjk ).
ANORGANSKI kalcij:
 - se NE absorbira v naše telo in kosti, ker je pridobljen iz kamnin.

Zakaj KAL-MAG plus D?

- prispeva k zdravju in čvrstosti kosti (osteoporoza)
- je bistvenega pomena pri krčenju in sproščanju mišic (pomanjkanje – mišični krči)
- prispeva k normalnemu prenosu živčnih impulzov,
- magnezij in vitamin D prispevata k ohranjanju zdravih kosti in zob,
- vitamin D prispeva k normalni absorpciji kalcija,
- za širjenje živčnih impulzov,
- kot antikoagulant v krvi,
- rasti mišic,
- upočasni ali prepreči razvoj osteoporoze, krhkosti kosti in posledičnih zlomov,
- ureja srčni utrip
- pomaga ohranjati nizek krvni tlak,
- je sodejavnik v številnih encimskih reakcijah,
- uravnava kardiovaskularni sistem,
- prehod hranljivih snovi in odpadkov skozi celične stene.

OSTEOPOROZA: Ko je potreba po kalciju večja od količine v hrani

Naš organizem gradi kostno maso od otroštva prek mladosti do odrasle dobe.
Da bi si zagotovili največjo gostoto kostne mase, mora naše telo prejeti zadostne količine kalcija, in sicer tako za kostno strukturo kot za druge vitalne funkcije, za katere je potreben kalcij.
Največji del kostne mase se razvije približno do starosti 25 let.

S starostjo se postopoma zmanjšuje kostna masa. Ob uživanju ustreznih količin kalcija od prvih let življenja se kostna masa maksimalno poveča do 25. leta starosti ter se tako zmanjša tveganje osteoporoze v naslednjih letih.
Po izračunih strokovnjakov bi bilo dovolj povečati v mladosti izgrajeno kostno maso za 5%, da bi se nevarnost zlomov v starejših letih zmanjšala za 50%.
Po mnenju nekaterih novozelandskih raziskovalcev se z dopolnjevanjem kalcija lahko zmanjšanje kostne mase po menopavzi zniža za 30 - 50%.

Ustrezna količina kalcija, magnezija, vitamina D, kot del zdrave prehrane, skupaj z ustrezno telesno aktivnostjo lahko zmanjša možnost tveganja pred osteoporoze v starosti.

Preprečite osteoporozo
- Jejte hrano, bogato s kalcijem, npr. posneto mleko, jogurt iz posnetega mleka, brokoli, cvetačo, tofu, lososa, sezamova semena, mandlje in listnato zeleno zelenjavo.
- Jejte hrano, ki vsebuje rastlinske estrogene, predvsem tofu in druge izdelke iz soje.
- Ne uživajte hrane, ki ovira absorpcijo kalcija, npr. rdečega mesa in osvežilnih pijač, prevelike količine alkohola ali kofeina,
- Opravljajte telesno vadbo s premagovanjem lastne teže od 30 do 45 minut najmanj 3 krat na teden.
- Ne kadite. Nekatere raziskave so pokazale, da imajo ženske, ki kadijo, za 50 odstotkov večje
tveganje za nastanek osteoporoze.
- Ne jemljite antacidov, ki vsebujejo aluminij, ker preprečuje absorpcijo kalcija tako, da se
veže na fosfor v črevesu.

V naši prehrani zelo verjetno primanjkuje kalcija
Najbolj bogati prehrambeni viri kalcija so mlečni izdelki:
  - sir,
  - jogurt,
  - sladoled,
  - razni mlečni izdelki,
  - zelenjava: zelje in ohrovt,
  - polnovredna moka,
  - riba,
  - tofu,
  - jajčni rumenjak.

Prehranski dejavniki, ki lahko izboljšajo absorpcijo kalcija

Vitamin D je eden izmed dejavnikov, ki najbolj vplivajo na absorpcijo kalcija. Ta vitamin mora biti prisoten v zadostnih količinah iz prehrane ali po delovanju sončnih žarkov, da bi se kalcij lahko zadržal v telesu.
Kislo okolje (nizka pH vrednost) v prebavilih tudi dobro vpliva na absorpcijo kalcija. Želodčna kislina je zelo pomembna za ionizacijo in prebavo kalcija. Pomembno je, da kalcij ostane v raztopini, da bi ga telo lahko absorbiralo. Velik del kalcija se absorbira v zgornjem delu prebavil, kjer je kislost višja.
Beljakovine v hrani povečajo količine absorbiranega kalcija, saj se aminokisline iz beljakovin vežejo s kalcijevimi ioni. Iz tega nastanejo kalcijevi kelati, ki se zlahka absorbirajo.

PREBERI VEČ …

Kalcij, ki se nabira v kosteh, je neke vrste »rezerva«, iz katere telo lahko zajema, da ohranja enako koncentracijo kalcija v krvi. Po ocenah se pri odraslem človeku vsak dan 700 mg kalcija preseli iz kosti v kri in nazaj. Če človek ne zaužije dovolj kalcija, se kalcij ne bo vračal v kosti in bodo le-te bolj krhke - osteoporoza.
Moramo pa upoštevati, da lahko naša prebavila dejansko absorbirajo le 20-30 % zaužitega kalcija. Preostali delež sploh ne pride v naš metabolizem.

Prisoten je v vseh celicah in je tako pomemben za naš metabolizem, da ga je telo prisiljeno jemati iz kosti, če ga ne dobi dovolj iz vsakdanje prehrane.
Raziskave so dokazale, da lahko z uživanjem večjih količin kalcija upočasnimo ali preprečimo razvoj osteoporoze (krhkosti kosti). Kalcij lahko omeji povišanje krvnega tlaka.
Zbirajo se tudi dokazi, po katerih naj bi magnezij igral pomembno vlogo pri uravnavanju delovanja srca in ožilja ter krčenja mišic.
Znano je tudi, da stres zmanjšuje količine magnezija v telesu.

Belgijska študija je dokazala, da je z dopolnjevanjem kalcija in vitamina D možno zmanjšati ne-hrbtenične zlome pri starejših za 40%.
Številne študije dokazujejo, da se lahko z uživanjem večjih količin kalcija in telovadnimi vajami z utežmi, spodbudi izgradnja kostne mase tudi v starosti.

Kalcij ni bistvenega pomena samo za kosti

Kalcij je rudninska snov, ki je v človeškem telesu prisotna v največji količini, saj sam predstavlja 2% telesne teže.
Različno sodeluje v številnih funkcijah, ki dejansko zadevajo vse celice in tkiva.
99% kalcija je v kosteh in zobeh in jim zagotavlja trdnost. Preostali 1 % je razpršen v telesnih tkivih in tekočinah.
In vendar prav takšna majhna količina igra zelo pomembno vlogo. Telo ne dopušča, da bi se koncentracija kalcija v krvi spreminjala, zato jo skrbno nadzorujejo hormoni.

Zakaj prav KAL - MAG plus D podjetja NEOLIFE?

- Kal-Mag Plus D je eden najboljših prehranskih dopolnil, ki dandanes obstajajo.
- Optimalno razmerje 2 : 1 med kalcijem in magnezijem za popolnejše dopolnjevanje vsakodnevne prehrane.
- Izboljšuje absorpcijo. V 3 tabletah je 5 mikrogramov vitamina D3.
- Naravni izvor. Vsebuje hitro topen organski kalcij farmacevtske stopnje čistosti.
- Brez dodanega sladkorja.
- Ne vsebuje kamnin ali kostne moke.

Ogled označbe: KAL-MAG plus D

Ogled izdelka na strani NEOLIFE


Napišite mnenje

Captcha

Oznake: Naravni kalcij, magnezij +D